Huawei zaznamenal ročný nárast 18,1%

Huawei zaznamenal najslabší nárast zisku za posledné 3 roky, a hoci medziročne vzrástol...
Huawei zaznamenal najslabší nárast zisku za posledné 3 roky, a hoci medziročne vzrástol o 18,1%, oproti posledným rokom je to výrazný prepad. Veľkou mierou za to môže zaradenie na "čiernu listinu" a obvinenia zo špionáže.
Aktualizované 03 Apr 19:05Podobné články

Microsoft vynovil svoj balík office. Od 21. apríla za rovnaký mesačný poplatok dostane ...
Microsoft vynovil svoj balík office. Od 21. apríla za rovnaký mesačný poplatok dostane zákazník nový balík Microsoft 365. Vylepšenia sa dočkali všetky aplikácie. Novinkou budú Family Safety a Microsoft Teams, ktoré pridali.
Aktualizované 03 Apr 19:05
Nemecká retailová skupina Schwarz Group, ktorá mimo iného vlastní predajne Lidl a Kaufl...
Nemecká retailová skupina Schwarz Group, ktorá mimo iného vlastní predajne Lidl a Kaufland, sa rozhodla vstúpiť do segmentu cloudových služieb. Na európskom trhu sa tak chystajú konkurovať americkému gigantovi Amazon. Skupina Schwarz Group totiž nedávno odkúpila softvérovú spoločnosť Camao IDC, na ktorej základoch by chcela budovať cloudové služby určené pre maloobchodníkov tretích strán. Touto akvizíciou tak Schwarz Group získal 70 cloudových špecialistov, ktorí budú zohrávať kľúčovú úlohu pri budovaní tohoto riešenia.
Aktualizované 21 May 08:27
Spoločnosť Epic Games počas včerajšej prezentácie odhalila piatu generáciu Unreal Engin...
Spoločnosť Epic Games počas včerajšej prezentácie odhalila piatu generáciu Unreal Engine a výsledok je jedným skutočne úchvatný. Hráči môžu tešiť na citeľne detailnejšiu i lepšie nasvietenú grafiku nielen na konzolách a herných počítačoch, ale tiež na mobilných zariadeniach. Unreal Engine 5 má priniesť fotorealistickú kvalitu vo vysokom rozlíšení a tvorcovia pokrok v oblasti jeho potenciálu hovoria o kvantovom skoku vpred. Nový engine za to vďačí predovšetkým dvom kľúčovým novinkám zvaným Nanite a Lumen.
Technológia Nanite predstavuje nástroj mikropolygónovej geometrie, vďaka ktorej budú môcť herní vývojári vytvárať objekty so stovkami miliónov či dokonca miliardami polygónov. V oblasti vizuálu má ísť podľa tvorcov o jeden z vrcholov súčasných možností, keďže objekty budú môcť byť navrhnuté tak detailne, ako ich len ľudské oko dokáže spracovať.
Druhou významnou technológiou, ktorá sa postará o prvotriedny generačný skok, je technológia Lumen. Tá má byť založená na podobnom princípe, akým je vytváraná grafika pri tvorbe hollywoodskych animákov a postará sa o vierohodnejšie spracovanie svetla a nasvietenie herného prostredia.